Een mooie wandeling in de Hoeksche Waard - Reisverslag uit Maasdam, Nederland van Marthy Fred - WaarBenJij.nu Een mooie wandeling in de Hoeksche Waard - Reisverslag uit Maasdam, Nederland van Marthy Fred - WaarBenJij.nu

Een mooie wandeling in de Hoeksche Waard

Door: Marthy en Fred

Blijf op de hoogte en volg Marthy

28 September 2015 | Nederland, Maasdam

Het weer is weer prachtig. We rijden een kilometertje of 6 en maken daar een prachtige wandeling rond de Sint Anthoniepolder. Wat een prachtige natuur en wat een gezellige en knusse huizen kwamen we onderweg tegen.
Het is het gebied waar heel veel ganzen overwinteren en dat was al goed te merken..... we hebben er honderden gezien en gehoord!
Het was weer een heerlijk dagje. We wilden lunchen bij theetuin De Fruitgaarde bij Maasdam maar die was helaas niet meer....
Na de wandeling met de camper naar Westdijk en daar heerlijk in het zonnetje geluncht bij de Koningshoeve.
Het was weer erg geslaagd. En we hebben weer gezien hoe mooi Nederland is en zelfs zo dicht bij huis!